Re: pomocy - co brać - windows ME czy 98SE

Autor: Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiuq_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 23:14:34 MET DST

Użytkownik "ktos" <bo@kr.onet.pl> napisał w wiadomości
news:8b8c9$44366882$3eb3409a$12053@news.chello.pl...
> [...]
(ciach)
> Wiec jesli sprzedawca jest diler MS i wyprzedaje stare zapasy to OK,
(ciach)
Podsumowując, ja bym sie trzymał z daleka od allegro (w takiej sprawie).
do komputronika zajrzyj czy gdzies jeszcze...
mamy XP home w małej firmie i jest ok
Me oczywiscie , szerokim łukiem omijać...
widziałem gdzies ofertę NT4.0
moze mieć sens do biura (mniejsza multimedialność jakozaleta ;)

Włodek