socks + winNT + LAN

Autor: Irek/kajus44 <kajus_at_kajus.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 15:39:12 MET DST

przede wszystkim nie wiem czy piszę na właściwą grupę, dlatego proszę o
wyrozumiałość
łącze się z sieci lokalnej przez serwer, na swoim komputerze mam prawa
administratora
ściągnąłem program SocksCap, ustawienia standardowe:
Socks server - localhost (lub 127.0.0.1) port - 1080 - czyli standard
aplikacja - msimn.exe
i... nie działa
po dłuuuugim odpalaniu aplikacji i jeszcze dłuższym łączeniu z serwerem czy
to pop3, czy to jakimkolwiek - wyskakuje błąd połączenia - "Connection to
SOCKS serwer refused or time out"
próbowałem do SocksServera wpisać IP nasze IP zewnętrzne 80.55.xxx.xxx,
oczywiście nie dało to nic
czy ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć?
podobnie długo czeka się na otwarcie emaila - program zużywa niewiele CPU,
dlatego nie wiem w czym jest problem
może trzeba coś zmienić w ustawieniach OE?
z góry dziękuję za odpowiedź

pozdrawiam
Irek