Re: Serwer proxy dla Windows

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 21:23:56 MET DST

Piotr Krzyżański napisał(a):

> E, tam - mają i używają...

Ci co mają stalowe nerwy...

> Taka biedna ta szkolna biblioteka, a ma więcej niż 5 komputerów?

Dostała w prezencie... z programu unijnego.

> Licencja na "5 sztuk" bez limitu Cache size kosztuje 99$.
> Dla szkół masz 30% rabatu, więc bez przesady....

To trzeba by wliczyc dopiero od wrzesnia bo na te półrocze wydatki
samocno napięte. W wc papier wydawany jest raz dziennie a mydło raz na
tydzień.

Rak sie składa ze opuszczma szkolne mury i wiecej do nich już nie
wróce... A szkoda bo miałem dobre układy z ową biblioteką ;)