Re: [XP] Dysk ciagle chrobocze, pomozcie bo zwariuje

Autor: latet <latet_at_xxx.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 18:21:52 MET DST

> Nic dziwnego że go nie widzisz, bo to jest plik stanowiący jeden ze
> składników struktury MFT. Konkretnie - rejestruje on wszystkie zmiany w
> systemie plików (jeśli mnie pamięć nie myli).

No to kicha (w sensie mozliwosci wyłaczenia go).
W takim razie musze sie skupic na wyłączeniu logów ZA.

> Hm. ZoneAlarm? W Firmie??? ;-)

W jakiej znow firmie? :)
W pracy nie przejmowalbym sie jakims stukotem dysku,
za glosno tam. Chodzi o komp w domowym zaciszu.

A tak BTW to jakie widzisz przeciwskazania do uzywania
np. płatnego ZA Pro w firmie? Tyle, ze u nas nie ma potrzeby,
jestesmy za NAT-em + tryb Stealth + FW Windowsowe,
to wystarcza, jak na razie.

Pozdrawiam,

latet