Re: [XP] Dysk ciagle chrobocze, pomozcie bo zwariuje

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 17:51:03 MET DST

Użytkownik "latet" <latet@xxx.pl> napisał w wiadomości
news:e1b7oi$mrk$1@inews.gazeta.pl...

> Dzieki. Ustalilem co nastepuje:
>
> 1) Najczestsze są odwolania do pliku "C:\$LogFile".
> Jest to plik super-ukryty, tzn. widzi go tylko
> WinHex, nie widzę go z poziomu Windows nawet
> po włączeniu pokazywania plików ukrytych oraz
> plików systemowych! Podkreslam to - nawet wtedy
> gdy widze pliki boot.ini, IO.sys, to pliku $LogFile
> nie widzę. A moze to znaczy, że go nie ma? W takim
> razie WinHex kłamie, i pod podanym numerem sektora
> jest coś innego.

Nic dziwnego że go nie widzisz, bo to jest plik stanowiący jeden ze
składników struktury MFT. Konkretnie - rejestruje on wszystkie zmiany w
systemie plików (jeśli mnie pamięć nie myli). Takie superukryte pliki
można podejrzeć np. przy pomocy Total Commandera z wtyczką NTFS4TC.

[...]

Hm. ZoneAlarm? W Firmie??? ;-)

--
M.   [MS-MVP]