Re: vmware i klon XP

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 15:01:59 MET DST

"Michal Kawecki" 88ma1e.6dh.ln@kwinto.prv

> To zainstaluj ten sterownik jeszcze przed przenosinami.

To już raczej tak:

 -- skopiuj tę partycję
 -- odpal z niej system
 -- wywal sterowniki kanałów
 -- brutalnie zamknij system
 -- wystartuj komputer z ,,normalnej'' partycji,
    tam odpal VM i tam wciągnij sobie okaleczoną
    kopię, którą odpalisz pod VM, gdzie w trakcie
    uruchamiania zapewne zechce dograć sterowniki
    kanałów pasujące do sprzętu ;) VM. :)

A może są różne sprzętowo ;) VM? Jak wspomniałem -- używam
dość ostrożnie VM ze względu na słaby komputer, więc nie
wiem, czy możliwe są różne sprzęty, ;) ale zauważyłem, że
VM bardzo szybko wprowadza coś nowego. :)

E. :)