[xp] brak dostepu do dysku

Autor: Tomasz Nowakowski <tomasz_nowakowskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 14:33:52 MET DST

Witam,

Od pewnego czasu mam bardzo klopotliwy problem z dyskami.

Otoz oprocz dysku glownego mam tez dysk dodatkowy. Od jakiegos czasu windows nie
moze wejsc na partycje z tego dysku. Pojawia sie komunikat 'dysk w stacji dyskow
jest niesformatowany. czy ccesz go sformatowac' Niestety po wybraniu ze chce
sformatowac pojawia sie komunikat ze sformatowanie jest niemozliwe.
Jak wyciagne dysk glowny i uruchamiam system z tego drugiego dysku nie ma
zadnego problemu. Mam na nim zainstalowany win me i wszystkie partycje hulaja.
Ten sam problem jest z pen drivem. Rowniez chcac wejsc na ten naped pojawia sie
ten sam komunikat i nic ni da sie zrobic.

W menedzerze urzadzen zadnych problemow ze sterownikami nie ma. Narzedzie
chkdsk.exe wykrywa system plikow, sprawdza poprawnosc plikow i tez nic zlego nie
znajduje.
Podejrzewam ze wyniklo to z instalacji jakiego programu. Z tym ze zadnych
nietypowych programow nie instalowalem; bledow przy instalacji takze nie bylo.

Co z tym dalej zrobic?