Re: [XP] Dwa pecety polaczone przez USB

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 21:17:50 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:e18gju$c89$5@nemesis.news.tpi.pl...
> ** Piotr Krzyżański wrote:
>
> > A LPT masz wolne?
> > Tylko kabel + total commander... :)
>
> I sporo cierpliwości. :)

Ja przepychałem tak c.a. 6 GB, dało się :))
Najbardziej upierdliwą sprawą był dla mnie montaż kabla, zrobiłem go
samodzielnie. Ale jest nie do zarąbania. Tym samym kablem udostępniałem net
między 2 komputerami z Win2k i bodajże WinGate, bo nie szło ustawić maski
sieci. Kompy się widziały, ale nie było routowania. WinGate rozwiązał
problem bezboleśnie.

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,