serwer dla TIBIA OTS

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 22:01:22 MET DST

pytaniem jest: co blokuje komunikację i dlaczego: windows xp home czy di707p

starsza wersja działa bezproblemu (7.4 i 7.5)
nowsza wersja (7.6) po zalogowaniu się usera pokazuje listę postaci usera
(wymaga specjalnego programu ip changer)
ale po wybraniu postaci pokazuje "invalid server adress"
zarejestrowana domena: zlotowinfo.ath.cx

nie mam pojęcia co jest grane, inne osoby nie mają z tym problemu

jestem za routerem dlink di707p
przekierowałem wymagany port 7171 w obie strony
windows xp home, kerio, avast

co ciekawe przy dmz na moj wewn. IP,
wogóle nie ma możliwości zalogowania się do serwera
a sądziłem że właśnie po to jest dmz by wszystko przpuszczało