Re: XP + IE7

Autor: Lukasz Glebicki <lukasz.glebicki_at_kocha.spamerow.invalid>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 23:18:59 MET DST

marcin wrote:

> Witam
>
> Widzieliście te dziwne obramowania które się pojawiają w IE7 po najechaniu
> myszką na flasha?

A czy w IE7 można nie mieć flasha? Bo jak jeszcze na codzień w domu używałem
Windows i czasem uruchamiałem IE, każda strona z flashem chciała mi
instalować plugin gdy ja go nie chciałem.
Problem z flashem mi się rozwiązał w Linuksie, gdzie w jednej z przeglądarek
nie mam zainstalowanego flasha i przeglądanie stron pokroju gazeta.pl nie
jest już tak męczące.

pozdrawiam

--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty@cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}