Re: Jaki program pokaze, czy admin sieci skanuje mi dyski

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 10:27:17 MET DST

W dniu Thu, 6 Apr 2006 19:19:32 +0200, osoba określana zwykle jako
zakr pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Dysk lokalny albo zdalny nie jest tym samym co dane na nim przechowywane.

Niesamowite po prostu. Spróbuj dostać się do danych na dysku lokalnym
nie mając dostępu do tego dysku.

>Jasne i prawo głosu na Zarządzie firmy w której pracuje, bo często firma to
>system(y) w niej działające, a Zarząd często nie ma pojęcia co jest
>potrzebne do prawidłowej pracy systemu. :)
>Rzeczywistość jest jednak taka, że admin ma robić dokładnie to czego od
>niego wymagają - tzn. jesłi ma np. szukać mp3 na dyskach uzytkowników, to ma
>szukać mp3, ale np. do .doc'ów zaglądać mu nie wolno, albo oglądać co
>użytkownik ma na dysku.

Jak się ma admina, któremu się nie ufa... to trzeba zmienić admina.

--
  Kruk@ -\                   | I'm  changing  \accent  to \mathaccent here;
          }-> epsilon.eu.org | wish me luck.  (Accents are not the same  in