Re: Jaki program pokaze, czy admin sieci skanuje mi dyski

Autor: zakr <adres_at_mail.w.stopce>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 19:19:32 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" napisał:

> Wyobraź sobie, że często gęsto użytkownicy nie mają prawa dostępu do
> lokalnych dysków.

Dysk lokalny albo zdalny nie jest tym samym co dane na nim przechowywane.
Tak samo system, który z takiego zasoby korzysta prztwarza dane i dostęp do
nich nie ma nic wspólnego z administrowaniem siecią.

> To znaczy, że albo admin powinien mieć odpowiedni certyfikat, albo coś
> jest spaprane organizacyjnie.

Jasne i prawo głosu na Zarządzie firmy w której pracuje, bo często firma to
system(y) w niej działające, a Zarząd często nie ma pojęcia co jest
potrzebne do prawidłowej pracy systemu. :)
Rzeczywistość jest jednak taka, że admin ma robić dokładnie to czego od
niego wymagają - tzn. jesłi ma np. szukać mp3 na dyskach uzytkowników, to ma
szukać mp3, ale np. do .doc'ów zaglądać mu nie wolno, albo oglądać co
użytkownik ma na dysku.

--
Pozdrawiam
Zakr