Re: Kasersky czy NOD32

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 20:16:55 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:lg1v1nfti7nx.1se2f62c6ohcj$.dlg@40tude.net...

> Informuję Cię, że NOD działa w systemie w sposób całkowicie przezroczysty
> czego nie można powiedzieć o KAV

Między innymi, to było powodem, że zrezygnowałem z używania KAV... kiedyś
był lepszy, ale zaczął za mocno utrudniać... teraz mam Avasta z zaawansowaną
heurystyką, na bieżąco aktualizowanego... I jestem zadowolony. O programie
NOD myślałem, bo ładnie kusił, ale zdaje mi się, jest płatny.

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,