Re: Jaki program pokaze, czy admin sieci skanuje mi dyski

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 19:50:00 MET DST

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2006040616472000@grush.one.pl...

> Chyba nie masz doświadczenia w administrowaniu siecią.

E, jakies tam mam...

> Sprytni, którzy chcą obchodzić zasady obowiązujące w sieci
> i uniemożliwiać kontrolę przestrzegania tych zasad zdarzają
> się nagminnie. Stąd u większości adminów zero tolerancji

A zgadza sie ale nie ma co chronic kiepskich adminow...

> wobec samej myśli nawet o szukaniu programów tego typu.
> Jak potrzebuje to niech sam szuka i niech sam ponosi
> potem tego konsekwencje, a nie pyta się innych o pomoc.

alez On sie pyta, sadzac z sposobu zadania pytania nawet jesli powiesz
mu co mozna zrobic pewnei i tak nie da sobie rady...
a jesli mu sie uda... no to trafil swoj na swego - system musi byc
udoskonalany inaczej popada w marazm i rutyne co konczy sie
tragicznie...
admin pierdzi w stolek i lupie w jakas gierke spuszczajac
userow...przychodzi prawdziwe zagrozenie a system nie daje sobie z nim
rady...
to tyle w temacie...