Re: Jaki program pokaze, czy admin sieci skanuje mi dyski

Autor: Buster <bust3r_at_toya.net.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 14:41:37 MET DST

Worker napisał(a):
> I teraz mam pytanie:czy istnieje program (ktorego bede mial odpalone
> gdy bede cos kombinowal na sieci) ktory zaalarmuje mnie,ze
> administrator sieci wlasnie sie podlaczyl zdalnie do mojego kompA
> i skanuje dyski w poszukiwaniu nielegalnego softu (lub odpalonych
> procesow) ??

Czyli innymi słowy mówiąc, chcesz popełnić przestępstwo. Jeśli chcesz
użyć oprogramowania, które będzie pokazywało czy admin (osoba, która ma
prawo skanować komputery firmowe), podłączył się do twojego kompa, to
znaczy że masz coś do ukrycia, bo boisz się admina. A admin od razu
będzie wiedział, że cos jest nie tak. Zastanów się.

--
Pozdrowienia
Radek Dobrowolski vel Buster