Jaki program pokaze, czy admin sieci skanuje mi dyski

Autor: Worker <trele_at_wp.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 13:53:25 MET DST

Czesc Przyjaciele :)

 Pracuje w niewielkiej firmie, w ktorej co jakis czas chlopaki z IT
skanuja dyski w poszukiwaniu niedozwolonego softu...a jak znajda,to
przechlapane:)
 I teraz mam pytanie:czy istnieje program (ktorego bede mial odpalone
gdy bede cos kombinowal na sieci) ktory zaalarmuje mnie,ze
administrator sieci wlasnie sie podlaczyl zdalnie do mojego kompA
i skanuje dyski w poszukiwaniu nielegalnego softu (lub odpalonych
 procesow) ?? Uzywamy w firmie Win2000.

Prosze o info :)

Pozdr.

 Worker