Komendy Windows

Autor: Shean MacLane <sheanmaclane_at_gazeta.pl>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 00:29:44 MET DST

Witam,

Mam dosyc powazny jak dla mnie problem. Otoz mam za zadanie napisac program,
ktory cytuje: "bedzie badal poprawnosc polaczen sieciowych (oczywiscie
Ethernet) w jakims systemie, gdzie kilka komputerow jest ze soba
polaczonych. Chodzi o sprawdzenie czy routing jest poprawnie ustawiony i
mozliwa jest komunikacja z danym komputerem.". Sprawa przedstawia sie tak,
ze nie mam kompletnie *zadnego*, nawet najmniejszego pojecia o sieciach.
Bede pisal to pod Windowsem, chcialem prosic o sugestie jakie komendy
konsoli z Windowsa przekazuja nam tego typu informacje i moga mi sie
przydac.