Re: jak zwiększyć ilość sesji w XP home editin

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 10:19:40 MET DST

W dniu Wed, 5 Apr 2006 00:28:09 +0200, osoba określana zwykle jako
Konrad Kosmowski pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>A to, że możesz danej instalacji używać tylko na jednym komputerze? To
>jesteś w stanie przełknąć?

Do pewnego stopnia. (Borlandzie wróć ;->)

> [...]
> Services, and remote access (including connection sharing and
> telephony services). The five connection maximum includes any indirect
> connections made through "multiplexing" or other software or hardware
> which pools or aggregates connections. This five connection maximum
> does not apply to any other uses of the Software.
>
>Zauważ, że tam jest napisane "File Services", "Print Services" - nie ma
>napisane "built-in", "windows specific" itp. czyli interpretując to
>można powiedzieć, że dla jakichkolwiek usług tego typu jest to wiążące.

Nie. Są wymienione explicite jako nazwy własne konkretne usługi
wbudowane w Windows. IMHO.

>Teraz wytłumacz mi w jaki sposób limitowanie połączeń do serwera jest
>bardziej w rodzaju "zielonego" kapelusza niż np. zezwalanie na N
>instalacji danego softu w licencji?

Wchodzimy w filozofię ;->

--
[------------------------] Bieżący dysk nie jest już być prawidłowy(MS-