Re: Restart komputera

Autor: wd40 <wd40_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 07:34:34 MET DST

Na innym kompie W2003 oczywiście działa, ale ten o który mi chodzi to W2K
Prof. bez Resource Kita :(
Jeszcze jakieś sugestie?

Co do statusu prawnego takich operacji:

Mój kompt to mój komp, ten zdalny też mój, ale sieć niestety nie moja i nie
mam nic wspólnego z administratorem jej. Więc sprawa oczywista, że nie
uruchomię telnetu w sieci, gdzie infratruktura nie jest moja.

Powód zatykania się programu to raczej jakieś przepełnienie buforów kart
komunikacyjnych.