Re: Hasło

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 17:16:08 MET DST

In news:e0ipr0$b1c$1@nemesis.news.tpi.pl,
Jendrzej <jendrzej@wp.pl> typed:
> Witam
>
> jak wylaczyc w Windows XP prof mozliwosc zapamietania hasla podczas
> korzystania z zasobow sieciowych? Mam w sieci katalogi, do ktorych dostep
> jest mozliwy po podaniu nazwy uzytkownika i hasla. W okienku jakie wtedy
> wyskakuje, oprocz nazwy i hasla, jest mozliwosc zapamietania hasla, a tego
> wlasnie bym nie chcial.
>
> Czy jest mozliwosc wylaczenia tej opcji?

W Rejestrze sprawdz czy wlaczone jest zapamietywanie hasel:
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Network
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Network
DWORD "DisablePwdCaching" powinna byc wartosc "1"

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy