Re: XP - logi z IE

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 11:35:08 MET DST

W dniu Thu, 30 Mar 2006 11:32:38 +0200, osoba określana zwykle jako
a_kiler pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Witam
>Jeśli moje pytanie tu nie pasuje, to z góry przepraszam i proszę o dodatkowe
>wytyczne.
>
>Mam problem z niereformowalnymi użytkownikami IE. Chodzi o wchodzenie na
>strony z niebezpieczną zawartością bądź sex strony.
>Czy jest jakaś przystępna metoda/program na zestawienie tej działalności. O
>której godzinie, na jaką stronę.

A nie prościej transparent proxy postawić? Bo, jak rozumiem, chodzi o
sytuację w jakiejś sieci większej niż "ja, żona i wujek Staszek",
prawda?

--
[------------------------] Microsoft  Office 2000: Word: początek pisa-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] nia w dowolnym miejscu strony