XP - logi z IE

Autor: a_kiler <a_kiler_at_no.spam.wp.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 11:32:38 MET DST

Witam
Jeśli moje pytanie tu nie pasuje, to z góry przepraszam i proszę o dodatkowe
wytyczne.

Mam problem z niereformowalnymi użytkownikami IE. Chodzi o wchodzenie na
strony z niebezpieczną zawartością bądź sex strony.
Czy jest jakaś przystępna metoda/program na zestawienie tej działalności. O
której godzinie, na jaką stronę.

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
A jeśli ktoś z grupy ma ochotę wysłać mnie na Google, to przynajmniej pod
jakim hasłem szukać.

Pozdrawiam
/a_kiler