Re: Coś mi "wlazło" w prawy klawisz myszy

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 22:52:41 MET DST

In news:e0dijs$b83$1@news.task.gda.pl,
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> typed:
> Mam taki problem - jeżeli nacisnę prawy klawisz myszy na pulpicie, albo
> na pustej przestrzeni między ikonami w jakimkolwiek oknie wyświetlającym
> zawartość katalogu to "explorer wykonał nieprawidłową operację" i do
> widzenia...
>
> Najprawdopodobniej jakiś program który instalowałem coś nieumiejętnie
> dodał do menu kontekstowego które wtedy wyskakuje.
> Gdzie w rejestrze znajdę zawartość tego menu, żebym mógł ręcznie to
> wyedytować?
>
> Ewentualnie może jakiś inny pomysł jak temu zaradzić?
> [...]

Usun z rejestru xxxx z klucza Directory i Folder, lub usun cale
kucze, a zaimportuj nowe w.g wskazowki:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/msg/597e1b08e594130b
oraz poszukaj winowajcy w kluczu:
HKEY_CLASSES_ROOT\*\shellex
Jesli znajdziesz to usun.

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy