Coś mi "wlazło" w prawy klawisz myszy

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 11:03:33 MET DST

Mam taki problem - jeżeli nacisnę prawy klawisz myszy na pulpicie, albo
na pustej przestrzeni między ikonami w jakimkolwiek oknie wyświetlającym
zawartość katalogu to "explorer wykonał nieprawidłową operację" i do
widzenia...

Najprawdopodobniej jakiś program który instalowałem coś nieumiejętnie
dodał do menu kontekstowego które wtedy wyskakuje.
Gdzie w rejestrze znajdę zawartość tego menu, żebym mógł ręcznie to
wyedytować?

Ewentualnie może jakiś inny pomysł jak temu zaradzić?
Zainstalowałem ostatnio kilka programów - chyba stało się to wtedy, ale
odinstalowanie nie pomogło...