Re: Jak za pomocą codec-a ACM zrobić MP3?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 15:50:49 MET DST

"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message
news:e0e2j5$3tv$1@news.task.gda.pl...

> A wymagania dla mojego projektu są takie że nie może naruszać żadnych tych
> praw - klient po prostu nie życzy sobie mieć żadnych, nawet potencjalnych
> problemów - jego wybór.
>
> Zresztą to akurat nie mój problem, bo dla mnie żadna różnica jakiego
> codeca użyję, zdecydowałem się na ACM.
> A więc użytkownik może sobie zainstalować na co tylko ma ochotę :)
> A początkowo będzie miał ACM dostarczony razem w windą i tyle.
>
> Jak chce to może sobie we własnym zakresie zainstalować LAME-a i
> kompresować do 320kbps.

To mzoe zdecyduj sie na obecny wszedzie MPEG 1 Layer 2? z nim nie ma takich
cyrkow, co wiecej standardowo cedec mp3 w windows jest chyba tylko w winxp i
wyzszych... (acm to api dla codeca a nie codec). Moze uzyc formatu wma? M$
bedzie szczesliwy ze kolejna osoba uzywa ich formatu... poza tym jest
jeszcze iles otwartych, open source codec'ow co do ktorych nie ma problemow
(ogg, mpc)