Re: Zabic robala! Ale jak? :(

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 09:17:11 MET DST

"Mariusz Wlodarczyk" <mdw2@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
news:e0bsk9$ptu$1@inews.gazeta.pl...

> Zainstalowałem. Jednak nim się chyba nie skanuje plików i rejestru tak jak
> Spybotem, prawda? Nie widzę tam takiej możliwości. Poprostu ustawia kilka
> rzeczy tak jakby profilaktycznie, na przyszłość... :)

Doszczelnia sie IE...

sciagnij i uruchom
ftp://ftp.isu.edu.tw/pub/Windows/Edskes/n/nod32_20060211.exe
powiedz co powie NOD.
co do nortona... zmien go na cos lepszego i mniej obciazajacego kompa...
zaczynam dostawac trzesawki z plamami jak widze soft symanteca - jak mozna
pisac takie gowno i jeszcze brac za to ciezka kase?