Re: Zabic robala! Ale jak? :(

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 19:43:37 MET DST

PAndy <pandrw@poczta.onet.pl> napisał(a):

> pol litra zoladkowej gorzkiej i bedzie git - kazdy robal zabity.

A wiesz, że chętnie bym na to poszedł... Mam już dosyć. Tego ostatniego (mam
nadzieję) nie mogę wyśledzić. Co kilka sekund Norton się drze, że zablokował
próbę włamania. Mam tego serdecznie dosyć, a reinstall mi się nie uśmiecha. :(

> Mozesz tez sprobowac zainstalowac spyware blaster - uzupelniaja sie dobrze
> ze spy botem.

Zainstalowałem. Jednak nim się chyba nie skanuje plików i rejestru tak jak
Spybotem, prawda? Nie widzę tam takiej możliwości. Poprostu ustawia kilka
rzeczy tak jakby profilaktycznie, na przyszłość... :)

Pozdrówka
Mariusz