Re: Zabic robala! Ale jak? :(

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 21:36:51 MET DST

W artykule news:e0bvpj$b8d$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Mariusz Wlodarczyk z adresu <mdw2@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> Zrobiłem tak i widzę tu cztery pola, a w nich:
>
> about:blank
>
> http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
>
> http://ie.search.msn.com/{SUB_RFC1766}/srchasst/srchasst.htm
>
> http://ie.search.msn.com/{SUB_RFC1766}/srchasst/srchcust.htm
>
> Chyba nie ma co wywalać.

Jest OK.

> No nic - chyba zrobię ten znienawidzony format C:. Nie żeby to było
> lepsze rozwiązanie ale chyba jednak szybsze. Tego jednego nie mogę
> wyśledzić i sądzę żebym mógł...

hm... warto by wiedzieć co i jak (na przyszłość)

Wywal tego AV. - badziew ktory pozwolił po wyłączeniu firewalla na
zainstalowanie malware.
(chyba że kliknąłeś bez zastanowienia na jakieś info-ostrzeżenie)
- Szkoda czasu CPU.

Na wyczyszczonym systemie zainstaluj darmowy RegProt.zip (68kB, winAll), -
ten przynajmniej informuje o wszystkim co chce dopisać sie do startowych
sekcji rejestru, a takze niektórych trojanach korzystających z shell/Open.
Praktycznie zerowe zajęcie zasobów.
  http://marmro.homeip.net/regprot.zip

--
Pozdrowienia!