Re: Zabic robala! Ale jak? :(

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 20:37:39 MET DST

> Kliknij "Config", w "Main" bedzie kolekcja Default Start i Default Search
> Page.
> Wywal to co nie ma "microsoft.com" lub "msn.com" w linku.
>
> Przynajmnie tyle możesz zrobić bez czytania info.

Zrobiłem tak i widzę tu cztery pola, a w nich:

about:blank

http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch

http://ie.search.msn.com/{SUB_RFC1766}/srchasst/srchasst.htm

http://ie.search.msn.com/{SUB_RFC1766}/srchasst/srchcust.htm

Chyba nie ma co wywalać.

No nic - chyba zrobię ten znienawidzony format C:. Nie żeby to było lepsze
rozwiązanie ale chyba jednak szybsze. Tego jednego nie mogę wyśledzić i sądzę
żebym mógł...

Dzięki za pomoc
Mariusz