Re: Bezplatny mail server dla Windowsa?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 16:33:44 MET DST

** orzel wrote:

> To jest po prostu rewelka na pierwszy rzut oka. Nie wiem jak pod
> obciazeniem, ale jak na razie super.

Nie wiem (nie zgłębiałem) ale to chyba może funkcjonować jedynie jako
interfejs - tzn. jako nakładka na *inny* serwer IMAP/SMTP - wtedy
obciążenie można sobie ładnie rozłożyć.

Poza tym z tego co czytałem to sporo rzeczy jest realizowanych po
stronie klienta przez dynamiczny HTML, na serwerze to tylko są pliki
przepychane w tą i w tamtą. :)