Re: VIA->nForce

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 09:19:09 MET DST

Marcin napisał(a):
> No to nie jest takie pewne... może po prostu tylko boot.ini się rozwalił i
> wystarczy "tylko" FIXBOOT (chyba tak to się nazywa).
nie, dysk jest ok, to na pewno wina sterownikow

> gdzieś tam przeczytałem. Ale ważniejsze jest czy instalator systemu "widzi"
> dysk podczas instalacji (czy znajduje poprzednią instalację systemu), jeżeli
> tak to można spróbować naprawić instalację bez podawania sterowników.
widzi, pisalem przeciez ze zrobilem naprawianie systemu, ale to nic nie
zmienilo.

Problemem sa sterowniki VIA, widze iz podczas startu one sie laduja.
Wiem ze xp powinien odpalic plyte z Nforce na domyslnych sterownikach,
czy w2k tez?

Jak zmusic z konsoli w2k do odinstalowania sterownikow VIA?

Moze ktos podrzuc haso pod jakim szukac w google, szukam pod "wymiana
plyty" ale wszystkie rady odnosza sie do xp

Marx