Re: VIA->nForce

Autor: Marcin <gencio_cutthis_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 09:15:32 MET DST

Użytkownik "Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> napisał w
wiadomości news:e0am38$l9o$1@nemesis.news.tpi.pl...

> to wlasnie napisalem

No to nie jest takie pewne... może po prostu tylko boot.ini się rozwalił i
wystarczy "tylko" FIXBOOT (chyba tak to się nazywa).

> nie mozna - procesor sie spalil :(

> tego nie probowalem, jestes pewien ze naprawianie skopiuje te drivery na
> dysk?
> Marx

Na 100% nie powiem, że tak bo tego nie próbowałem.... przekzuje tylko to co
gdzieś tam przeczytałem. Ale ważniejsze jest czy instalator systemu "widzi"
dysk podczas instalacji (czy znajduje poprzednią instalację systemu), jeżeli
tak to można spróbować naprawić instalację bez podawania sterowników.

Pzdr,
Marcin