Re: Diagnoza peceta

Autor: _Zibi_ <nospam_at_nospam.com>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 23:03:49 MET DST

Użytkownik "WoDzU" <wodzub16@wywalto.epf.pl> napisał w wiadomości
news:hkewahhzgyl3.1n4c9zt3fnlzn$.dlg@40tude.net...

> No cóż, trudno cokolwiek stwierdzić na odległość. Spróbuj poczyścić
> rejestr "jakimś" regcleanerem. Nie wiem co więcej Ci poradzić.

Specjanie w te narzędzia nie wierzę potrafią szkód narobić. Coś znalazłem
tylko za chiny nie mogę sonie przypmnieć jak to usunąć. Jeśli odpalisz Aide
jset coś takiego jak system opracyjny>sterowniki sytemowe. Pytanie jak
wywalić z sytemu niektóre sterowniki, znalazłem to w rejestrach ale nie
pozwala usunąć. Kiedyś to robiłem ale zapomniałem jak.