Problem z Dyskiem na NTFS-ie

Autor: Tauzen <tauzen2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 22:53:21 MET DST

Witam jak w temacie stalo sie tak najpierw znikla mi partycja z dysku
poszukalem i okazalo sie ze jakims cudem sie ukryla z tym sobie poradzilem
pq magic ja odkrylem przypisalo mi jakas litere i bylo ok.
Lecz chcialem miec litery pokolei c,d wiec zmienilem na d z jakiejs innej.
zmienilo bylo ok
weszlem do systemu i jeszcze zaznaczylem zeby sprawdzic czy nie ma bledow i
zapytalo mnie o nieszczescie czy zresetowac wpisy zabezbieczen do hdd
oczywiscie potwierdzilem pozniej brak wejscia do dysku dodalem pelan
kontrole na partycjach c i d dla administratora i oczywiscie reboot
zrobilem i juz system zdechl :(
jakis buee cos z d napisaelo probowalem z naprawa systemu zapytalo czy
formatowac czy zostawic sytsem po staremu dalem bez zmian zaczelo kopiowac
pliki z cd lecz na plycie byly bledy wiec dalem przerwj i zresetowalem zeby
puscic jeszcze raz z innego cd instalke
i teraz mam taka sytylacje ze mam podstawowa partycja bez litery i druga z
litera d na 1 widzi system plikow ntfs ale bez litery proponuje mi format
:( czym mozna by naprawic to ?? prubowalem chkdsk ale pisze mi problem
jakis nieznany czy cos i nie moze naprawic :(
Szukalem na necie ale tam mi same do odzskiwania proponuje wyszukiwarka
programy oczywiscie najlepszy by byl zeby z fdd odpalic lub z cd bez
uruchmiania windowsa
Pozdrawiam dzieki za pomoc