Re: Outlook Express i brak kontaktów w okineku "Kontakty"

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 11:18:52 MET

Osoba podpisana jako a_l_i_c_j_a <usun_a_l_i_c_j_a@op.pl> w artykule
<news:e01rnb$oth$1@news.onet.pl> pisze:

> Nie wiedziałam, że ta grupa zajmuje się "czytnikiem news'ów".

Nie ta, tamta - jak sama nazwa wskazuje: *.niusy.czytniki.*.

> I chyba
> większość grupowiczów o tym nie wiem...

Większość pytających pewnie nie wie. Większość odpowiadających pewnie jednak
wie, do czego służą nazwy i opisy grup.

> może należałoby ich
> poinformować, że na darmo tu szukają porady ;-)

Informuję zatem, że dla początkujących w internecie zgodnie z nazwą jest
przeznaczona grupa pl.internet.pomoc. Z kolei na <http://www.killfile.pl>
znajdziesz wykaz i opisy grup w hierarchii pl.*.

> Ja wcale nie myślę o konfiguracji OE i nie zamierzam jej poprawiać.

To bardzo niedobrze. Wysyłasz krzaki i to pewnie jest jeden z powodów, że
nikomu nie chce się męczyć z Twoimi wiadomościami.

> Szukam rozwiązania swojego problemu (patrz temat), nie cudzych...
> chociaż jeśli potrafiłabym Ci pomóc... ;-)

Ależ to wszystko są Twoje problemy. Nie chcesz ich rozwiązać, to inni nie
zechcą Cię czytać ani Tobie odpowiadać.

Wyraźnie potrzebujesz pierwszej pomocy, skoro nie wiesz, że podpisów się nie
cytuje. Zanim skorzystasz z następnych porad od żywej osoby, zapoznaj się z
materiałami zgromadzonymi przez grupę pl.internet pomoc na stronie
<http://evil.pl/pip/>. Na początek polecam lekturę netykiety, potem możesz
poczytać "Jak mądrze zadawać pytania".

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)