Re: Outlook Express i brak kontaktów w okineku "Kontakty"

Autor: a_l_i_c_j_a <usun_a_l_i_c_j_a_at_op.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 23:26:56 MET

> Senny to raczej jest ten, kto problem z programem pocztowym chce rozwiązać
> na grupie zajmującej się czytnikiem news.

Nie wiedziałam, że ta grupa zajmuje się "czytnikiem news'ów". I chyba
większość grupowiczów o tym nie wiem... może należałoby ich poinformować, że
na darmo tu szukają porady ;-)

> Myślę, że powinnaś pomyśleć nad eksportem danych widocznych po otwarciu
> bezpośrednio w książce adresowej i importem wyeksportowanych danych po
> otwarciu książki adresowej z OE.

Spróbuję, jak tylko będę w pracy...

> Myslę też, że nad konfiguracją OE nie powinnaś myśleć, tylko ją poprawić,
> bo
> wysyłasz wiadomości niezgodne z MIME.

Ja wcale nie myślę o konfiguracji OE i nie zamierzam jej poprawiać. Szukam
rozwiązania swojego problemu (patrz temat), nie cudzych... chociaż jeśli
potrafiłabym Ci pomóc... ;-)

> Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w
> adresie)

alicja