Re: Blokada pulpitu - XP home

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 19:01:20 MET

In news:d33038da4a5f770a06a51846675b2e04@news.home.net.pl,
Kit <kit@data.plwywal.to> typed:
> Witam,
>
> Opisze cel jaki chcialbym osiagnac na Win XP Home.
>
> Otoz, zalezy mi aby po kazdym restarcie komputera uzytkownik 'test' z
> uprawnieniami administratora otrzymywal zawsze ten sam pulpit - tapeta,
> ustawienie ikon, skroty.
>
> Wyczytalem gdzies na angielsko-jezycznej stronie o mozliwosci dokonania
> tego poprzez zmiane rozszerzenia pliku ntuser.dat w katalogu \documents
> and settings\default user na ntuser.man

Nie musisz zmieniac w/w plikow, wystarczy jak jak wpiszesz do rejestru
ustawienia dla wszystkich userow:
Skopiuj zawartosc klucza HKEY_CURRENT_USER\Control Panel i zaimportuj go do
HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel (dla kazdego usera)
(zmieniajac HKEY_CURRENT_USER na HKEY_USERS\.DEFAULT)
oraz klucz:
Dobrze by bylo tez zapamietac ikonki poustawiane na pulpicie.
Zapis w pamieci RAM.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\
Streams\Desktop
W/w klucz tez zamien na HKEY_USERS\.DEFAULT\...)

> [...]
> tez ze otrzymuje komunikat SAS window:winlogon.exe "plik lub katalog
> c:\documents and settings\test\ustwaienia lokalne jest uszkodzony i nie
> nadaje sie do odczytu. Uruchom program CHKDSK".
>
> Pozostaje jeszcze kwestia w jaki sposob zdefiniowac wzor pulpitu.
>
> Byc moze zle cos doczytalem. Dokumentacja wedlug ktorej staralem sie to
> wykonac nie byla zbyt jasno opisana. Byc moze istnieja inne metody.
>
> Czy ktos z Szanownych Grupowiczow zetknal sie z rozwiazaniem ?
> Prosilbym o porady, oraz w miare mozliwosci opis (mile widziany pl).

Mozna to zrbic, tyle ze mija sie celem, bo user z prawami admina odblokuje
to co Ty zablokowales.

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy