Re: Diagnoza peceta

Autor: WoDzU <wodzub16_at_wywalto.epf.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 23:57:53 MET

Dnia Tue, 21 Mar 2006 23:39:17 +0100, _Zibi_ napisał(a):

[...]
> Troszkę mi tylko soft działał na nerwy, zdarzało się że
[...]

Rozumiem, że mówisz o Pixelview Station. Ja używałem z powodzeniem JTV na
tym tunerze i muszę przyznać, że obraz był ładniejszy niż przy mojej
obecnej karcie... Co tu dużo mówić, tandem: JTV ; uICE (soft do obsługi
pilota) stanowił dobry odbiornik telewizyjny z pilotem. Brakuje mi
niektórych jego funkcji... Do tego iuVCR i dało się nawet używać tej
karty jako cyfrowego magnetowidu :-)

> Dwa pytania. Co to ten Everest i co Ci daje nr rev z karty?

ad.1. Everest to młodszy brat AIDA32 - program do rozpoznawania sprzętu w
systemie.

ad.2. Nr rev w przypadku Pixelview TV Pro jest bardzo istotny.
Podejrzewam, że Prolink zbyt pochopnie "puszczał" do sprzedaży kolejne
swoje pomysły, po czym wychodziły na jaw spore i musieli poprawiać
hardware nadając kolejnym podmodelom numery "rev", czyli po prostu
wersji. Często w parze z tymi zmianami musiała iść zmiana sterowników.

--
#_Palomino 1700+   KT7H+ Gigabyte_#
#_Radeon 9200SE  LeadTek PVR 2000_#
#_WD1600JB  RAM 1,12GB  GSA-4163B_#