Re: Diagnoza peceta

Autor: _Zibi_ <nospam_at_nospam.com>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 23:39:17 MET

Użytkownik "WoDzU" <wodzub16@wywalto.epf.pl> napisał w wiadomości
news:7wxi0dldrv8q$.bmjetuzrquub$.dlg@40tude.net...

> Czyżbyś nie znalazł właściwych sterowników ? :->
> Podaj mi dokładnie dane Twojej karty, włączając w to numer rev. (można go
> odczytać tylko z samej karty - nie wykryje go Everest, ani temu podobne
> aplikacje, a numer ten jest bardzo istotny) - może będę w stanie Ci
> pomóc.

Prawdę powiedziawszy nie szukałem zbyt namiejętnie, muszę coś jeszcze
pokończyć. Jest to leciwa karta BT848 ale to mi wystarczało. Zanim znalazłem
te nowszą wersję driverów(kłopotliwych) korzystałem z driverów dla w2k z
orginlnej płytki. Troszkę mi tylko soft działał na nerwy, zdarzało się że
wyłączało się okienko z podgląna jakimś programem bez jakieś przyczyny. Po
kombinacjach nie żądał system jednego z driverów i też przestał się
restartować(drugi dzień, czyli chyba tu był problem) użyłem instalatora do
deinstalacji tego co miałem w systemie ale nie restrowałem kompa i nie
próbowałem czegoś nowego - może jutro znajdę czas.
Dwa pytania. Co to ten Everest i co Ci daje nr rev z karty?

Pozdro,thx