Re: Blokada zmiany nazwy Moj komputer i Moje dokumenty

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 08:29:57 MET

Artur napisał(a):
> Witam
>
> tak jak w temacie.. chcialbym zablokowac uzytkownikowi zmiane nazwy tych dwoch
> elementow.. ewentualnie jeszcze np. Firefoxa na pulipicie jesli to mozliwe
>
> Sa to komputery dla czytelnikow, wiec chcialbym zachowac w nich porzadek..
> Prosze o pomoc
>

> Pozdrawiam
> Artur

na pewno taki uzytkownik powinien byc typu 'user' a nie 'admin' czy
'advanced' jesli to winxp to wpisz w start|uruchom
control userpasswords2
w win2k
control userpasswords

i tam mozesz to ustawic, user ma zdecydowanie mniejsze prawa. jesli
chodzi o ikone firefoxa to daj ja na wspolnym pulpicie, tzn
C:\Documnets And Settings\All users\Pulpit
userzy typu user nie maja tam prawa zmian. a jesli chodzi o zmiany
ikonek, to prawde powiediawszy nie wiem, uzyc jakiegos tweekera, jest
mnostwo takich programow, jesli zaden nie posiada takiej opcji, to zrob
myk, na owym uzytkiowniku wylacz ikony moich dok, i kop, a na wspolnym
pulpicie zrob skroty do tych elementow (uwaga to dokow usera, nie all
users!) i wtedy user nie zmieni ci tego a w tweekerze wylacz mozlisoc
grzebania w ustawianiach akranu (a dodatkowo na przyszlosc roznie z
innych elelmentow).

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)