Problem z eksploratorem w XP

Autor: wirez <wirez4_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 22:33:01 MET

Witam,
mam nastepujacy problem w Win XP Home SP2 - od pewnego czasu kiedy klikam
jakis folder prawym klawiszem myszy lub probuje go skopiowac/skasowac
eksplorator wisi przez jakies 5 min. Z plikami nie ma tego problemu. Total
commander zachowuje sie przy kopiowaniu i kasowaniu plikow i katalogow
normalnie. Czy ktos wie w czym moze tkwic problem? Mam sporo zainstalowanego
oprogramowania i chcialbym sie obejsc bez reinstalacji systemu.