Re: Jak przeniesc konta pocztowe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 22:17:22 MET

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w
wiadomości news:441dbfe6@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> I mnie się takie cos trafiło.
> Zresztą, tym ostatnim razem też byłem nastawiony na to, że porzy
> każdym sprawdzeniu poczty po raz pierwszy, zostanę zapytany o
> hasło. To w sumie nie tak długo, ponadto jednokrotnie. A tu ot,
> zanim zaimportowałem ostatnie, 19 konto, to już miałem w skrzynce
> całkiem sporą garść maili. A przesiadka nastąpiła z Win98 do
> WinNT4. Ale którymś poprzednim razem rzeczywiście, do każdego
> konta po kolei zostałem o hasło zapytany. Ustawienia OE w obu
> przypadkach były identyczne.

Ano właśnie. Ja się natknąłem na taki problem przy przenoszeniu kont
pomiędzy NT4. Hasełka pewnie były sobie zapisane w plikach iaf, ale nie
udało się ich zaimportować. Może to dlatego zawsze zaczynam przenosiny
od spisania na karteczkę wszystkich ustawień. Po prostu nie ufam żadnym
kreatorom... ;-)

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/