Re: Jak przeniesc konta pocztowe

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 17:18:59 MET

In news:9nqjvd.p15.ln@kwinto.prv,
Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> typed:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:dvjp2o$ob3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Hasła, Piotrze, trzeba wpisać ręcznie. One się nie zapisują ani w
> plikach iaf, ani nie są AFAIR przenoszone kreatorem transferu plików i
> ustawień.

Michal, w tym przypadku pilka jest po mojej stronie ;-P
Hasla sa zapisane w plikach iaf, gdy masz ustawione zapamietywanie hasla
(zaznaczona fiszka, przy eksporcie warto o to zadbac). Sprawdzone
wielokrotnie i to w ostatnim czasie, jak wiesz robilem porzadki na dysku i
ta metoda w 100% jest poprawna.
BTW mam zapisane pliki iaf (w zegarku) i tam gdzie sie przypadkowo znajde
ustawienie kont pocztowych (10) zajmuje mi okolo 1 minuty.

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy