Re: Autostart w XP

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 16:05:41 MET

Dnia 2006-03-19, *Jacek Maciejewski* napisał(a):

> A g... :) W 98 robiło się tak: Start->Pasek programów i menu Start->
> zakładka menu Start->dodaj program. Dostawałeś okienko w którym
> wskazywałeś plik wykonywalny (exe) i katalog Autostart a winda sama
> robiła link.

Awcależebonie :) W XP wygląda to tak samo, pod warunkiem że używasz
klasycznego Menu Start. W nowym Menu Start faktycznie nie ma tego kreatora
dodawania programu.

> No, otworzyłem tego Exploratora, zmajstrowałem link do exeka i
> przeniosłem go do Autostartu. Niby działa, ale system nie zapytał się
> wcale dla jakich to ma być użytkowników i podejrzewam że zrobił dla
> wszystkich. A ja bym chciał dla jednego... :) A może cos przeoczyłem?

Nie pytał bo utworzył skrót w twoim Autostarcie. I domyślnie zawsze dodaje
skróty do Menu Start bieżąco zalogowanego użytkownika. Jeżeli ma to być
pozycja w Menu Start innego użytkownika (albo dla wszystkich) musisz
świadomie utworzyć skrót w folderze (używając np. Eksploratora Windows)
Documents and Settings\%użytkownik%\Menu Start\...\ albo
Documents and Settings\All users\Menu Start\...\

P.S. A tak poza tym, to nie narzekaj :) Spróbuj dodać coś do menu start w
jakimś KDE - od razu polubisz XP :P

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*