Re: Autostart w XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 15:39:54 MET

Oto co goomish napisał:
> Robi się to dokładnie tak samo jak w Windows 9x.
> Prawoklik na Menu start albo wybrany "folder" i Otwórz/Eksploruj
> (...wszystkich użytkowników).
A g... :) W 98 robiło się tak: Start->Pasek programów i menu Start->
zakładka menu Start->dodaj program. Dostawałeś okienko w którym
wskazywałeś plik wykonywalny (exe) i katalog Autostart a winda sama
robiła link.

> Z tą tylko różnicą, że w
> Windows XP możesz dodać skrót do Menu Start tylko dla siebie albo dla
> wszystkich użytkowników.
No, otworzyłem tego Exploratora, zmajstrowałem link do exeka i
przeniosłem go do Autostartu. Niby działa, ale system nie zapytał się
wcale dla jakich to ma być użytkowników i podejrzewam że zrobił dla
wszystkich. A ja bym chciał dla jednego... :) A może cos przeoczyłem?

--
Jacek