Re: Jak przeniesc konta pocztowe

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 15:14:15 MET

In news:s0ejvd.ti2.ln@kwinto.prv,
Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> typed:
> Użytkownik "RR" <comindexjbcj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Hasełka do OE odszyfrujesz tym programikiem:
> http://www.nirsoft.net/utils/pspv.html , resztę ustawień spisz na kartkę
> odczytując właściwości kont pocztowych. A GG i Tlen mają zdaje się
> zaimplementowaną usługę przypominania zapomnianych haseł - spróbuj wejść
> w opcję zmiany hasła w tych programach.

A po co zapisywac na karteczkach? ;-)
Wystarczy wyeksportowac kazde konto do pliku *iaf, a po zainstalowaniu
nowego systemu dokonac importu, a ustawienia (w tym hasla) powroca na swoje
miejsce - w sumie zajmie to kilka minut (w zaleznosci od ilosci kont).

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy