Re: Jak przeniesc konta pocztowe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 12:01:11 MET

Użytkownik "RR" <comindexjbcj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dvjcum$135h$1@news2.ipartners.pl...
> Dzien Dobry
>
> Postanowilem zrobic gruntowne porzadki na dysku i sformatowac go.
> Potem zainstaluje na nowo Win XP home PL.
> Czy jest sposob na to, aby przeniesc do nowego systemu informacje
> o kontach pocztowych z Outlook Express? (nie zalezy mi na tresci
> listow) Problem jest duzy, bo okazalo sie, ze ani zona, ani corka
> nie pamietaja hasel, a zona to nawet ma wizytowki ze swoim
> e-mailem.
>
> To samo z GG i Tlenem :(

Hasełka do OE odszyfrujesz tym programikiem:
http://www.nirsoft.net/utils/pspv.html , resztę ustawień spisz na kartkę
odczytując właściwości kont pocztowych. A GG i Tlen mają zdaje się
zaimplementowaną usługę przypominania zapomnianych haseł - spróbuj wejść
w opcję zmiany hasła w tych programach.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/