Re: Jak przeniesc konta pocztowe

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 12:02:35 MET

RR napisał(a):

> Dzien Dobry
>
> Postanowilem zrobic gruntowne porzadki na dysku i sformatowac go. Potem
> zainstaluje na nowo Win XP home PL.
> Czy jest sposob na to, aby przeniesc do nowego systemu informacje o kontach
> pocztowych z Outlook Express? (nie zalezy mi na tresci listow)
> Problem jest duzy, bo okazalo sie, ze ani zona, ani corka nie pamietaja
> hasel, a zona to nawet ma wizytowki ze swoim e-mailem.
>
> To samo z GG i Tlenem :(
>
> Pozdrawiam
>
> Rafal

Menu start/programy/akcesoria/narzędzia systemowe/kreator transferu plików
i ustawień

Co do Tlena to jest do niego specjalny plugin do backupu. Poszukaj na
stronach Tlena

Gadu Gadu - zapisz kontakty na serwerze i po sprawie

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098