Re: pagefile.sys w XP i swap w ogóle.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 19:25:08 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Jacek Maciejewski*, która zaskrzeczała:
> Problem rozwiązany, dzięki za podpowiedzi. Okazało się że we
> "właściwościach folderów" jest więcej opcji dot. ukrytych i
> systemowych plików niż w w98 :) i po zaznaczeniu właściwej aplet
> "Wyszukaj plik" znalazł ten niewidzialny pagefile.sys i co więcej,
> dał się on usunąć bez protestów. Następnie przydzieliłem na partycji
> Swap min=2 i max=800 wielkość pliku wymiany, po czym system sam ją
> określił na konkretnie 250M. Sprawdziłem co widac w defragu, i widać
> to co trzeba. Na Swap jest widoczny plik wymiany na 250 właśnie i na
> C nie ma pliku wymiany.

Jeśli nie używasz tej partycji do czegoś innego, albo nie zależy Ci na
miejscu to IMO najlepiej ustawić większy, ale stałej wielkości plik
wymiany, czyli min==max. Wtedy się nie zdefragmentuje i w ogóle średnia
wydajność powinna być większa.

Dobrze :)

--
Saiko Kila