Re: FDISK dla b.dużych dysków

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 18:01:35 MET

Robert napisał(a):

> Naprawdę? To dlaczego nazywa się win9x?

Pomyśl

> Na WindowsXP pisałem, bo przeważnie użytkownicy
> tego systemu mają duże dyski, a nie użytkownicy
> Win95. Zrobiłem FUTa do WinNT bo tam zagląda dużo
> użytkowników WinXP. I to ja robię bałagan?

Dokładnie. Jak stąd do Krakowa

> Zastosowałem FUTa, bo "specjaliści" od pouczania innych,
> tak "zalecają".

Czy Ty przypadkiem nie jesteś Ewa? :)))

Ona też tak FUTowała bez sensu

> Może po prostu FUT nie ma sensu? Bo po co pisać na jedną grupę
> podając jako FUT inną, tylko po to by odpowiedzi szły na tę drugą?
> Czy ktoś może mi wytłumaczyć ten wynalazek?

To proste. Poruszasz temat, który pasuje na dwie grupy, ale aby nie tworzyć
tych_samych_wątków na obydwu grupach przenosisz dyskusję
tylko_na_jedną_z_nich

A Ty znowu swoje :(

alt.pl.comp.os.windowsxp,pl.comp.os.ms-windows.winnt

Zdecyduj się wreszcie gdzie chcesz poruszać problem

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098